Jag vill leva i nuet, inte ångra mig sen

Oj ett tag sen sist! Våren är här och snart är det sommar! Tiden går så fort men dock jobbar båda perioderna på Svedjebacka i sommar vilket jag är nöjd med, men då är det ju att ha 4 dagars lov som inte låter inte allt för lockade men oj så pengar det lär bli i alla fall! Och som jag nämnt tidigare så ska vi utomlands ett gäng direkt efter vi slutat jobba :)

På sistonde har jag i alla fall hunnit fylla 18 :) Den dagen firades med vänner som hade hyrt badhuset hela natten och självklart krogen en sväng bara för att jag kunde! Varit väldigt mycket partaj på sistonde, dessutom fyllde jennifer år helgen efter mig så vi slog ihop vårat hos henne den helgen!

I helgen har varit första helgen utan party på länge för vila upp mig till valborgs som är nu på fredag men vi hade det roligt ändå. I fredags kom brudarna och vi hade en spa kväll med bubbelbad, peeling, ansiktsmask, hårinpackning, nagelmålning och annat mysigt, sen avsluta vi kvällen med filmmys! I lördags tog vi en långpromenad från pagla in till stan och shoppade lite, på kvällen hade vi grillkväll med folket och på söndag kom några andra och grillade med oss igen!

Idag gjorde vi vårat sista matteprov i Matte B, förrutom nationella som är kvar. Kändes ok, ett g så är jag nöjd! Första dagen/natten hemma på länge för har sovit hos sofia ett antal dagar nu. Tänkte ta en powernap nu och sen ska jag ta tag i plugghögen plus en långpromenad på det! Ikväll kommer även mina systrar hem :) Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0