miss yoou

Gårdagen blev lugn, jennifer hjälpte mig med matten osv. Slog på sommaren med göran vid tolv som jag sagt att jag velat se länge (vet att jag är lite efter) hehe ;D sa innan filmen "idag kommer jag inte somna till filmen, är faktiskt ovanligt pigg" Har en förmåga att alltid somna och vad gör jag ändå? jo jag somnar efter 5 min.

Vaknade av mig själv flera gånger i morse men tillslut gav jag upp med att försöka somna om där vid halv tio. Även fast vi inte gjort speciellt mycket känns det som att vi hunnit med hur mycket som helst bara för vi steg upp så tidigt. Varit på konstigt humör hela dagen, lite små seg och deppig. Har i alla fall hunnit med att följa och dra tänder hos tandläkaren med henne halv ett, hem till henne igen till två då vi gick till skolan för en lektion med matte och efter det gick jag Jennifer och Mikaela in till stan för en fika i gallerian. Följde med Mikaela till lindex en sväng och där hittade jag ett par söta byxor åt lillasyster. Kom hem tidigare och har bara tagit det lugnt framför tvn, nu blir det nog fara ut och hyra en film att se med de tre nötterna igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0