vilken dag!

Vet inte hur mycket jag hade hunnit med idag men sånt gillas bara, när schemat är fullproppat!


Det blev som vanligt inte som jag hade tänkt mig igår utan jag for iväg och såg en skräckis med 3 nötter :) där blev den nattsömnen förstörd så gott som, i alla fall då man sover ensam och dessutom var klockan mycket innan man tog sig i säng.

Idag hade vi världens hål mellan halv tio och halv ett så jag och brudarna (malin,sofia och mikaela) gick till stan där mikaela slinga håret och sen efter det och åt på nya restuarangen far east, och sm jag trodde super gott med vietnamesisk mat eftersom jag älskar all sorts asiatisk mat. Åt förrätt där jag även prövade på bläckfisk och tror nog alla rullade tillbaka till skolan.

När vi kom tillbaka till skolan fick vi skriva ett CV och efter det kom irrlands eleverna som är här i boden på besök i 3 veckor som vi då kommer ta hand om, mycket trevligt :)

Hade tid för arbetsintervju klockan tre och det kändes som att det gick bra! Kommer mest troligen gå introduktion nu på sportlovet, men vad gör det när det bara är några dagar och man tjänar pengar på det? Som det ser ut nu så  hoppas jag att jag kommer arbeta hela sommaren, dvs mellan 21/6 - 15/8. Oj vad pengar va ;)

Efter det for jag till pappa där jag har varit hela dagen fram till nu, umgåtts med dom och lekt med mina småsyskon. Hann även förbi farmor en sväng med pappa nu ikväll innan han skjutsa mig till mamma.

Jenny ringde och ville ha ut mig igen men ena kusinen uppifrån gällivare trakterna är här och ska sova över i natt så jag tänkte umgås med henne och varva ner lite nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0