5/1

Jag var helt slut igår! Kämpade och höll mig vaken till 9 i alla fall :) Därför vakna jag helt pigg och utvilad idag redan vid 10 efter 13 tim sömn, åh så underbart. Tog det lugnt, åt frukost och gjorde allt i lugn och ro och sen stack jag iväg till stan med jennifer strax efter 12. Köpte mig nå underkläder och tog en fika bara, direkt efter det for jag vidare till lillasysters 2 års kalas och nyss hemkommen känns det som. Har precis lockat håret och fräschat till mig lite, snart blir det iväg på något party dock nyktert för min del ikväll hoppas jag! Blir bara ett snabbt inlägg eftersom skjutsen snart är här men skriver mer i morgon och som lovat så kanske några bilder då istället :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0