6/1

Det kommer inte några bilder idag heller för just nu sitter jag i kickans systers lägenhet. Blev ändå ett litet party igår, vakna halvt sliten idag eller inte sliten men trött är jag! Varit på stan en sväng och handlat lite mat och msåte även påpeka att jag avr duktig och köpte frukt till filmkvällen istället för massa onödigt godis. Snart ska jag gå 20 jobbiga meter för att köpa mig en pizza på take off och ikväll blir det som sagt massa film tittande och därför kommer jag nog inte uppdatera något mer idag, för lär ju vara hemma ganska sent ikväll/natt. Jag lovar att komma med roligare inlägg så snart som möjligt!

Glömde även berätta igår när jag slängde in ett inlägg i all hast att jag fick rosor och en nalle av en viss person. Hade jag inte absolut inte väntat mig men det var fint gjort och glad blev jag :) man är som bara van att sånt händer i film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0