badhuset

Satan vad dagarna går fort :S
Var in till stan en sväng i lördags men hittade ingenting av det jag tänkt mig, köpte bara med mig lite saker till de små. När vi kom hem så försökte jag få med mig dem här hemma till luleå med buicken för det var ju luleåcruising men lyckades inte så jag och malin tog skotern och for ut istället. På kvällen for jag ut och festade med jennifer och mikaela.

Vaknade och var superpigg igår så for ut på stan en sväng och sen vidare till kusin Linda där vi pratade om allt möjligt, timmarna bara sprang iväg men det finns så mycket att prata om då man inte ses allt för ofta. På kvällen for jag ut och såg film med jenny, filip och jim igen.

Idag tog jag en sovmorgon för att vara jag och har bara legat och dragit mig hela dagen fram till nu, precis packat ihop badväskan och kläder för att fara och sova hos min far. Tänkte promenera förbi solariumet innan jag går vidare till honom. Ikväll blir det nog bara en lugn myskväll med dem och imorgon far vi på badhuset som är evigheter sen jag var på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0