Snart lov? ;)

Var ledig igår, så tog mig en promenad till jenny på förmiddagen. Umgicks med henne hela dagen, var ut till heden och buddbyn en sväng också. Dragit på mig världens förkyldning igår, så idag skulle jag egentligen till skolan men har åkt på feber också så stannade hemma och vilar ut så jag orkar jobba de 5 sista dagarna på praktiken. Jobbar kväll ons-tors och dag fredag. Ledig lör-sön, jobbar mån-tis och sen är praktiken slut och vi går alltså på lov igen! Jäklar vad tiden går fort. Ska i alla fall bli skönt att sluta praktiken även om jag trivs men det känns som att man blir så utstängd från omvärlden på vardagarna, man träffar inte de andra lika ofta eftersom man jobbar olika tider osv. Dessutom har jag ju sökt dit i sommar. Iofs jobbar jag ju under lovet också, men då går jag introduktion och tjänar pengar och då känns det som en helt annan sak. Fyller även år på påsklovet, 11/4 då blir det partaj vill jag lova :) Dessutom måste jag påpeka att jag inte mått såhär bra på länge, är high on life ;) så härligt att bara ha sig själv och vännerna att fokusera på, göra vad man vill och leva livet helt enkelt. Nu skriver jag ju dock inte ut allt som händer i bloggen och har dessutom bara blivit en snabb uppdatering om sista tiden då jag inte haft tid eller lust att skriva alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0