10 februari

Jaha, vad har hänt idag?
Visst har jag förresten blivit duktig på att uppdatera bloggen nuförtiden? :)

Har drömt hur mycket som helst i natt. Vaknade i morse av att jag spottade i sömnen, drömde att jag stod över diskhon och skulle spotta och dum som jag är så gör jag exakt samma fast i verkligheten. Kollar då på klockan och ser att den är över 8 så ingen ide att stressa tänkte jag så tog mig till skolan efter 10 efter första lektionen.

Har ringt med dolt nummer hela dagen, varje gång har jag suttit på lektion så tillslut var jag tvungen springa ut och då var det polisen som hade lite frågor uti något bråk från en fest så det var väl tur att jag svara.

Nu på eftermiddagen efter skolan har jag bara varit hurtig och strykt och hängt upp nya gardiner, dammtorkat, bäddat rent efter morgonens händelse och dammsugit. Nu ska jag strax fara iväg till jennifer, vi ska försöka plugga matte åtminstonde men har mycket annat som även behövs göras, kanske vi sjunger lite lips, klipper mig om vi hinner och sen slår vi säkert igång en film. Jag sover där i natt och vi har bara en lektion (i-valet) imorgon, skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0