I'm back

Hej gott folk :) Nu är jag tillbaka, pigg och kry! Äntligen piggnat på mig efter att ha legat hemma hela veckan med muskelvärk och vinterkräkan. Måste nog medge att de ha varit bland de tråkigaste dagarna i mitt liv, har varit så sjukt rastlös här hemma. Har varit med småsyskonen hela veckan som också varit sjuka, så har ställt om dygnet helt. Sovit mig genom kvällarna på soffan, sen bytt plats till sängen och vaknar av mig själv senast 9 på morgonen helt utvilad och när har det hänt sist, att jag vaknar på "lediga" dagar så tidigt?

Idag fick jag nå ryck och började grädda våfflor till lunch, därefter har jag sett filmen jag hyrde igår men sov hela kvällen. Imagine that, faktiskt sevärd! Sen har jag sovit mig genom resten av dagen så nu ska jag försöka plugga till de 3 proven som väntar till veckan som kommer. Imorgon blir det äntligen skolan (kan man längta till den?) sen helg igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0