14/1

Kommer med ett litet snabbt natt inlägg för nu är jag så trött så ögonen stänger sig av sig självt!
Har varit super effektiv idag. Var små segt att dra sig upp klockan 6 då man jobbat kväll kvällen innan men jag tog mig upp till slut, går bra då man väl är på jobbet och håller i gång. På lunchen fick jag reda på att i-valen började idag så då var det bara bege sig mot skolan (var faktiskt duktig och gick) för att börja matematik b kursen. Efter skolan for jag in till stan en sväng för köpa hem nå block till skolan och innan middagen hann jag även bada mina små golvmoppar till hundar, efter maten satte sig malin och fixade mina naglar som jag dock lyckades förstöra då vi fjanta oss med vem som kunde få i mest popcorn i munnen. Nu ikväll har jag även hunnit se alvin och gänget med syster malin och mamma. Efter det började jag sy ihop nå hål i kläderna som jag lyckats göra, slå igång en tvättmaskin och medan jag väntade på den bakade jag en sockerkaka. Har precis hängt upp tvätten och nu väntar som sagt sängen. Är dessutom ledig imorgon och börjar inte förrän 12 på lördag, ändrat schema eftersom vi inte får jobba mer än 8 tim tydligen så går jag 12-21 både lördag och söndag och skönt är väl det istället för att gå 7-21! Nåja nu säger jag godnatt, kommer med ett inlägg imorgon. Inga planer för morgondagen än så länge





Utöver praktiken blir det nu att börja hård plugga på matte b:n för att klara kursen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0