4/1

Under hela dagen igår gjorde vi inte ett skit, bara slöa. Var meningen att det skulle bli en lugn och tidig kväll för mig och jennifer men så började vi gorma om att vi skulle blanda oss en grogg och det hela slutade med att vi tog oss en grogg och då vart jenny också taggad och kom för att joina oss. Korkat egentligen på en söndag men vafan det är ju bara lov en gång och dessutom har helgen varit alldeles för trist och ska jag vara ärlig så tror jag att det var precis vad jag behövde, bara släppa tankarna om allt annat.

Vi hade det i alla fall jätte trevligt, satt och sjöng lips och vem vann nästan hela tiden om inte jag ;) sen så körde vi ölspelet ett antal gånger med mera.  Senare på kvällen kom Linus, viktor och viktor också och ja, vet inte vad jag ska säga mer än att de var en lyckad kväll. Spontan festerna brukar ju oftast bli bäst äre inte så? 

Har inte kunnat sova på hela natten igen så jag och jenny åkte hem till mig där vid 10 tiden och efter lite mat osv så slockna jag direkt, sov 3 tim innan syster väckte mig och bad mig följa med till stan och då hade jenny redan åkt hem? ;) Följde som sagt med på stan men hittade som vanligt inte ett skit i lilla boden men det får bli luleå någon mer dag i veckan. Nyss tryckt ett friscomål från max som jag längtat efter hela natten och meningen var väl egentligen att vi skulle åka dit redan 10 då de öppnar eftersom vi ändå var vakna men det blev aldrig så men nu är jag i alla fall nöjd och propp mätt. Blir en tidig kväll för min del, hoppas på att jag ska kunna sova i natt för kan inte påstå att 5 tim sömn på 2½ dygn är mycket. Vet inte vad det är men jag kan bara inte sova ;s Ska i alla fall försöka hålla mig uppe till minst 8 så jag inte vaknar före fan imorgon. Nåja, uppdaterar mer imorgon och då kanske det även kommer upp nå bilder från kvällen/natten. Puss!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vi drar en luleåtripp i helgen kanske ;)

2010-01-05 @ 20:42:30
URL: http://malinnordberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0