7/1

Kommer med ett litet natt inlägg som vanligt!
Idag har det varit -32 grader här i norrbotten :S Tror att de flesta har suttit inne och tryckt hela dagen men man ska inte klaga på lite kyla! Fast det hade inte heller varit fel med lite värme som en viss person åker till nu i natt, hade gärna följt med i resväskan! ;D Varit en liten depp dag på morgon sidan när jag vakna men nu ikväll har jag varit med jenny och två andra nötter i björns, bara varit social, sett film och spelat kort :) Nu ligger jag inne hos lillasyster och myser och ska väl snart försöka ta mig i säng så att jag orkar mig upp imorgon och ringa chefen till min praktik som jag ännu inte fått tag i och jag börjar på måndag! börjar få smått panik på den biten :S men det löser sig nog, vet nog i alla fall en viss brud som kommer sova hos mig i 4 veckor nu för att ha nära till jobbet eftersom hon jobbar på samma ställe och det max är 100m från mig.

Helgen är redan planerad, imorgon hade jag tänkt laga go middag åt familjen och på kvällen pratas det om bastu och kanske sällskaps dricka med en massa tjejer och på lördag blir det en shoppingtur i luleå och på kvällen ett litet party med jenny om allt går som det ska på tävlingen hennes :) Nåja kommer in med ett till inlägg imorgon när jag vet hur det blir! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0