8/1

Sovit bort halva dagen som vanligt ;s Just slängt på mig en oversize stickad tröja, stickad mössa och leggings för att bege mig ner på affären i kylan med mamma. Idag har vi bara -25, eller bara och bara men så farligt är det ju inte. Idag har jag som sagt tänkt laga mat åt min familj, inte säker på om det blir kött eller kyckling än men det lutar mot kyckling eftersom det är min favorit mat och ingen annars brukar vela äta det. Sen får jag se vad jag mer kommer på för gott förrutom två olika sallader till som jag fått recept på i veckan av kickan och så blir det en marängswiss till efterätt. Har fortfarande inte bestämt mig om vad som händer ikväll, det lutar mot en hemma kväll eftersom det var ett tag sen jag tog det lugnt och dessutom måste jag orka upp i tid imorgon för en shopping tur i luleå. Kanske slänger in ett till inlägg efter maten, puss så länge!


Slänger in en bild från november, en myskväll med tjejerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0