9/1

Lagade som sagt middag åt familjen igår. Det fick bli kyckling, ris, olika såser, två olika sallader och vitlöksbröd och en marängswiss till efterätt :) På kvällen for jag ut med Jenny och umgicks med jim och filip. Blev bara vara sociala och spela kort! Somnade sent som vanligt i natt och tog en timmas extra sovmorgon och steg upp 10 istället för 9. Fixade oss och sen stack vi iväg till luleå. Dagens köp blev bara en skjorta och nå smycken, ska in till stan i veckan och leta mig nå jeans. Ikväll var meningen att det skulle bli party men så blev det inte alls efter mycket velande, får se vad man hittar på istället. Ska även höra med jennifer baby om vi ska gå och ta en fika imorgon, sista dagen innan allvaret dvs praktiken börjar. Väntar just nu på att mamma ska komma hem med en onyttig flottig pizza men fan så gott åt mig och sen tror jag att jag far ut med jenny :) Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0