dagarna rullar på..

Hej å hå! Jag jobbar och står i, har nu jobbat 7-16 mån och tis, 12-21 idag som även frugan gjorde och 7-16 imorgon men inte klagar man för jag har äntligen börjat komma i rutin och trivs jätte bra :) Dagarna bara springer förbi, jag arbetar och när jag inte gör det sover jag väl för det mesta för det tar mycket, både psykiskt och fysiskt innan man lärt sig att vara med dementa. Idag har jag inte varit hemma på hela dagen men unnade mig och pappa ett frisco från max till middags rasten :) Har precis kommit ur duschen, ska bara ta mig nå kvälls fika och sen är det bara hoppa i säng igen för att stiga upp 6 imorgon. På fredag är jag äntligen ledig, skönt och välbehövligt men då jobbar jag resten av helgen, dvs lördag och söndag 7-21. Kommer i snitt ha jobbat 64 tim med rast den här veckan men det jämnar ut sig med andra lugnare veckor :) I helgen kommer väl även A hem, så hoppas på att få träffa honom en sväng. Nåja nu blir det ta sig fika och sen kommer jag slockna snabbt. Uppdaterar nog närmare helgen!


 
Bjuder på några bilder där vi förra året fick öva i metodrummet inför praktiken inom vården!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0