händelserik helg

Har nästan slutat sitta vid datorn och det är faktiskt bara positivt, händer att jag loggar in en snabbis för att kolla vad som händer på facebook och uppdatera mig hära.

Nu har jag i alla fall haft lång ledigt och det har varit hur skönt som helst! Inte haft en minsta tanke att sätta mig vid den här dumburken när jag varit ledig och fått vila ut. I fredags fyllde som sagt min storasyster malin år så det första jag gjorde då jag vakna och såklart vaknade jag tidigt eftersom jag slocknade redan 9 kvällen innan helt utarbetad, så roligt filmsällskap hade alexander var iaf var det att ställa mig och baka ;D På fredags eftermiddagen kom folket och gratta henne och jag var hemma hela kvällen och bara mös på. På lördagen var vi in till stan på morgonen, jag och malin och på eftermiddagen for jag till sofia för lite mys med brudarna, såg en film som gick på tv och surrade och sen sluta det med några stycken stack iväg och festade. Var en härlig kväll, bara vara social och träffa lite annat folk. Nu idag har jag varit så jäkla slö, bara legat nästan hela dagen men skönt att kunna göra det ibland :) Tagit en lunch med malin och sett tv med bakis karra och chips är väl det enda som hänt än så länge säg ;) Nu blir det bädda rent i sängen, snabb dammsuga och plugga bort sista sidan i matten innan jag lägger mig. Jobbar 12-21 imorgon så kommer nog inte hinna så mycket mer alls under den dagen och sen upp för en tur 7-16 dagen därpå! Försöker hålla mig uppdaterad alltid dådå så det kommer nog ett inlägg senare i veckan :)



Bjuder på en bild på mig och malin från i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0