helgen

Ja vad ska man säga om helgen? fredagens utgång var bra till en början, kul att träffa folk men som vanligt en massa gorm man hade klarat sig utan.. Nu är jobb helgen avklarad och är så trött så jag inte vet vad jag ska ta mig till, tur är väl att jag är ledig i morgon. Börjar inte förrän 4 på tisdag men då har jag skola innan på förmiddagen. Något positivt med den här helgen är i alla fall att jag fått träffa A, haft lite söndagsmys framför en film med karra efter jobbet ikväll :) Ska försöka sova ut imorgon sen hade jag även tänkt hinna städa rummet och garderoben och även ta en promenad och samtidigt kanske gå och sola en sväng? Får se vad som händer. Kanske blir stan en sväng för en mysig fika eller kanske till och med en mysig skoter tur? :) Nåja, nu ska jag lägga mig framför en rad avsnitt 'en annan del av köping' som jag förhoppningsvis somnar snabbt till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0