Nytt år nya möjligheter

Är det så? eller nytt år nya bekymmer?
Har inte så mycket att säga om 2009 just nu, kanske sammanfattar en lista på året senare. Det avslutades i alla fall bra med att få se och höra på världens bästa calle i luleå under en shopping tur! tror ni skivan hans nöts om och om hos mig? Oja! Känner mig som en fjortis fan och flicka 14 ;D
Nyårsafton var meningen att de skulle bli smällare, skumpa och ett jäkla party men allt sket sig efter massa gorm som vanligt. Slutade med att vi var runt på lite olika ställen, var så gott som nykter och allt var bara allmänt tråkigt. Nyårsdagen blev dock en bra början på det nya året. Tog det lugnt med familjen här hemma framför en rad filmer och gotta :) sånna kvällar som man behöver ibland och det var alldeles för länge sen sist! Vet inte vad jag har att säga om den här dagen mer än att jag har umgåtts med jennifer sen jag vakna och även fått upptäcka att jag råkat ut för yttligare en idiot. Vet inte vad jag ska säga, är grymt besviken och trodde verkligen inte detta men det börjar nog bli en vana för mig? Nåja ingen ska få förstöra detta lov eller år för mig, utan 2010 ska bli ett toppen år för mig! Vad som händer får framtiden avgöra, eller hur? Nämen många ändringar ska ske detta år! Ett litet nyårslöfte till mig själv. Man kan ju undra vad jag gör uppe den här tiden, tiden när vanligt folk egentligen ska upp och jobba eller till skolan och jag har fortfarande inte änns tagit mig i säng. Det blir nog vaka hela "natten" eller det är ju redan morgon nu och senare väcka liv i jennifer baby som snarkat hela natten och då kanske få med henne på stan en sväng? :) Måste även påpeka att en av alla mina 5 syskon fyller år idag den 3e januari, inte vem som helst utan den minsta av oss alla. Lill gumman blir redan 2 år gammal men det firar vi inte förrän på tisdag. Tusan var åren går och vart försvann tiden? I år fyller jag även 18, inte alls länge kvar och börjar redan skrämma mig även fast det inte är så stort egentligen men det känns som ett stort steg inpå vuxen livet, att helt plötsligt få börja arbeta, ta körkort, stå för allt man gör själv, krogen och ja whatever vart försvann barn åren? Nåja, nu ska jag fortsätta kika runt lite till innan jag tar mig en dusch och gör mig klar för dagen. Kommer med en uppdatering senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0