skola + jobb

Vad hände med gott nyttigt 2010? ;D tycker jag misssköter mitt löfte ganska rejält! just nu sitter jag här och tar det lugnt med en ben and jerrys fast jag egentligen borde plugga ikapp matten som jag ligger efter i. Var ledig igår och gjorde inte ett skit av det jag behövde, dvs plugga städa slinga hår osv. Tänkte faktiskt gå ut på en promenad på 1 mil när jag vakna men ångrade mig genast när jag drog upp fönstret och såg att det var snöstorm ute. Var på mysmiddag på kina med familjen annars hände det inte alls något speciellt. Ska snart börja fixa mig för att gå på ett matte pass i skolan klockan 2 och sen jobbar jag kväll 16-21, ledig lördag-söndag i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0