it would be the best memories

Ett tag sen jag skrev igen. Har i alla fall hunnit vara valborg och fått tjäna lite pengar då jag jobbat några dagar nu på sistonde. Det känns som att alla fyller år den här månaden! Har varit hur mycket firande som helst nu den sista tiden och fler blir det. Ihelgen har vi i alla fall firat mikaela, bea och elin på lotus, nu till helgen har dem+jenny födelsedagsfest, helgen efter det fyller kickan år och helgen efter det är sista helgen innan cleo stänger och det kan man inte missa! Alltså blir det några helger till framöver men sen får det vara lugnt ett tag :)

Har jätte mycket i skolan just nu, sista tiden innan sommarlov. Tycker man pluggar till något varje dag ;S Men får försöka se det som så att det är lov om 1 månad! Heelt underbart, något som är mindre underbart är att jag gruvar mig för att jobba hela sommaren men det kommer nog gå bra då jag trivs jätte bra där! Pengar blir det i alla fall och det lär jag behöva för nu bokar vi resan, 22/8 - 5/9 alanyaaa here we come :D

Har inte så mycket mer på hjärtat, nu väntar hemmaspa och en massa plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0