För nån som du

Trött efter fredagsmys med de små och resten av familjen, dock åkte lillasyster på kräksjukan idag och hoppas verkligen jag slipper undan det även om det är svårt att hålla sig i från henne då hon vill bli buren och sitta i knä hela tiden. Nåja jag lär nog märka det imorgon. Har lite besluts ångest om vad jag ska göra i helgen. Farfar fyller 80 år imorgon så det blir i alla fall dit på dagen för kalas men det är kvällen jag velar om, vill på festen men har ändå som ingen lust. Har inte änns orkat fixa något än så jag får se hur jag gör, lutar åt en lugn helg som kanske behövs? fast, iofs är det alltid kul att träffa folk.. Nu väntar sängen, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0