love hurts

Då hände det igen. Orkar inte med det här mer, det händer gång på gång. Det gör så ont att gång på gång försöka bygga upp det igen men allt rasar lika fort och man blir tvungen försöka gå vidare trots att man fortfarande har känslor för personen! ...varför?


---
Vad händer annars då? Ja, varit på bemanningsenheten och fått tid för arbetsintervju på tisdag vilket känns super bra!

I torsdags var jag på stan hela dagen, hann bara hem efter första så for jag ut för en andra sväng och sen förbi pappa med familj.

Igår steg jag upp tidigt på min lediga dag och bakade massvis av bullar, for iväg till luleå vid tolv och där pierca jag lilla flärpen i örat, köpte ett par jeans och mina peace örhängen som jag letat hur länge som helst. På kvällen skulle jag umgås med A som jag hade sett fram emot hela veckan men allt sket sig, var då allt rasa så jenny söt vän som hon är kom förbi en sväng för allmänt stöd en stund bara och sen gick jag ut och promenera för att få tänka ut och hyrde en film i samma veva som jag sen la mig och såg med mamma för slippa tänka så mycket.

Idag var sista dagen på arbetet, jobbat 12-20 eftersom jag fick sluta en timma tidigare, fick toppen betyg på praktiken och är så nöjd över det. Har varit en bra och lärorik tid! Förhoppningsvis kanske jag får springa vikariera där efter jag fyllt 18 och till sommaren :) Nåja tror det blir lugnt resten av kvällen, behöver tid för mig själv. Imorgon blir det stan på morgonen med jennifer och elin och sen tagga party! Kan inte avslöja för mycket, kommer med det senare.

Kommer med bilder imorgon istället, orkar helt enkelt inte leta upp dem just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0