underbara lov

Dålig uppdatering beror på en jobbig skolvecka med massor av prov och uppgifter (hann nog aldrig riktigt få in rutinerna igen), nu är det i alla fall lov och ingen skola på 6 veckor igen!

Igår var jag ut och såg film med jenny, jim och filip. Idag vaknade jag helt utvilad av mig själv klockan 8 :s for iväg till luleå vid 12 och hittade inte alls något av det jag tänkt. Endast nå "arbets thirts" och leggings. Nu ikväll var jag och Malin bortbjuden på middag hos Frida, vi har käkat massor och myst framför lets dance. Imorgon blir det nog iväg en sväng på stan här i boden för att försöka hitta något av kavaj, gladiatorskor, jeansshorts, tuffare tröja och nå nya smycken men dock är jag inte så förväntansfull på boden! Nu blir det snart sängen, har börjat bli så jäkla kvällstrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0