fredag och lördagsmys

Igår var som sagt första dagen i skolan för den här veckan, kort dag men är fortfarande inte riktigt kry så tog mig en powernap då jag kom hem och på kvällen hade vi myskväll i pagla några av oss tjejer. Idag har jag stigit upp i tid som vanligt nu förtiden och varit ut på stan en sväng med jennifer. Jag har tittat ut en väska, kavaj och 2 par skor jag mest troligen ska köpa. Nyss hemkommen, nu ska jag tvätta bort sminket för att klä på mig massa kläder för bege mig ut i kylan för en lång promenad förbi solariumet. Ikväll väntar en lugn kväll med lite hemma spa och pluggande för min del. Fast jag brukar vara duktig på att ändra mina planer ;)

Mod. 435, ROOTS
Bland annat de här gladiatorsandalerna, snygga till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0