what happens

Vad gör ni gott folk?


Idag känns som en bra dag! Allt har bara flytit på hela dagen :) Jag har precis kommit hem från jobbet, har jobbat 8-17 och ska för en gångs skull inte ta en powernap efter jobbet utan jag håller på packa väskan för att flytta in hos frugan igen ;)

Igår var lika lugn som resten av helgen. Var ute på en lång promenad på förmiddagen och på eftermiddagen pluggade jag matte. Kvällen spenderades bara framför tvn :)

Äntligen har det börjat hända lite igen, har varit så död under praktiken och bara legat hemma då jag inte jobbat men nu blir det skola+bemmaningsenheten+jobb imorgon, kort arbetspass på onsdag plus hitta på något med sofia efter det och torsdag är jag helt ledig. Kan inte bli bättre va? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0