19/1

Igår hade jag en slö städ dag, städade hela rummet och storstädade/rensade garderoben :) På kvällen kom alexander hit och umgicks, cissi slingade håret på mig och sen la vi oss någorlunda tidigt men det tog ändå ett antal timmar innan vi somna. Idag har jag varit på skolan på förmiddagen på matte B lektion, sen gick jag och sofia till stan och tog en lunch på dagobert, köpte med mig en tröja och prestenter till storasyster malin som fyller 21 år på fredag som jag inte kan avslöja här för jag vet att hon läser min blogg. Hennes blogg hittar du här malinnordberg.blogg.se, där kan ni se massa olika nageldekorationer mm. Ikväll har jag i alla fall jobbat och jag säger bara herregud vad jag är slut! Nu väntas lite skön sömn efter paradise hotel som är ett måste, sen upp för jobba 7-16 imorgon :)


Ni får stå ut med mina tråkiga och tjatiga inlägg just nu men det händer inte så mycket mer än jobb och ett plus på det är att jag måste bli bättre på ta bilder till bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0