Miss you!

Här kommer en liten helg uppdatering:

I lördags blev det ingenting alls, blev slö och stannade bara hemma hela kvällen med familjen, pappa var också här några timmar :) mysigt! I söndags skulle jag upp i tid men det blev inte så, utan jag vaknade strax före 12 och då for jag iväg till stan med jennifer och malin, hittade ingenting alls men det berodde ju också på att de bästa klädesaffärerna här i stan var stängda. Vi tog i alla fall en mysig fika inne i gallerian och sen for vi vidare till pappa där vi lekte med de små hela dagen. Framåt kvällen hoppa vi i massa kläder och gick ut och busa i snön :) Vi var helt slut när vi kom hem till mamma, så vi fikade lite och jag hoppade i duschen och sen somnade vi med tvn på redan strax efter 9 men då vakna jag av att jennifer armbåga mig i ryggen klockan halv 1 och där var den nattsömnen förstörd så låg vaken enda till säkert 4 och sen upp strax före 7 igen för att gå till praktiken. Än så länge så verkar det bra där men kan ju säga att det är stor skillnad mellan demens och äldreboende. Var helt slut efter allt nytt idag, även fast vi gick en kort dag till 12 så slocknade i två timmar då jag kom hem. Nu ahr jag precis kommit hem från apoteket eftersom jag dragit på mig en förkyldning idag och har verkligen inte tid att vara hemma, bara bita ihop och gå och jobba ändå! fått veta schemat för den här veckan och det lär bli en tung vecka endast ledig fredag och så jobbar jag även lör, sön och mån så kommer kanske inte komma med uppdatering varje dag! Jag som hade hoppats på att få vara ledig första helgen för den har man oftast inte hunnit lära sig så mycket till och sen så kommer ju A hem från egypten i helgen och hade hoppats på att få träffa honom då eftersom det är en vecka sen sist! Nåja, det löser sig :) Nu blir det snart middag, sen hade jag tänkt ta mig en promenad och sen lär jag slockna tidigt efter duschen ikväll också. Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0