nattuggla?

Ligger fortfarande vaken och jag som skulle försöka vända om dygnet men hur gick det med det? var ju en bra bit påvägen där men jag tror jag misslyckades. Ligger här och funderar uti saker och ting, alldeles för mycket i skallen just nu och att träffa dig ikväll gjorde det hela så mycket svårare/jobbigare ;s Nu ses vi iaf inte på lite drygt mer än en vecka, kanske vad som behövs, att tid att tänka ut osv? skulle tro det!

Dagen har i alla fall spenderats med kickan, vi har käkat surrat och sett på tv :) mysigt att bara träffas och ta det lugnt! Imorgon har jag för en gångs skull inte alls några planer mer än att jag vill hinna leva livet lite nu sista dagarna på lovet innan praktiken börjar på måndag, dock inget mer party hoppas jag! måste försöka ta det lugnt på den biten ett tag, varit mycket nu på sistonde :p Nåja, ska lägga mig och bläddra i solo och sen försöka sova så jag tar mig upp någorlunda i tid imorgon. Slänger in ett inlägg imorgon :) godnatt sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0